Welkom bij de bureaukit van Jan Kooijman. Hier vind je de meest actuele informatie rondom de mogelijkheden, prijzen en voorwaarden. Een vriendelijk verzoek om alle reeds aanwezige informatie te updaten aan de hand van de onderstaande gegevens.
Algemene informatie.
Jan Kooijman (1981) is een veelzijdige Nederlandse acteur, tv-presentator, danser en zanger, bekend om zijn dynamische optredens in film, televisie en theater. Hij begon zijn carrière als professioneel danser bij het Scapino Ballet in Rotterdam en vestigde zich al snel als een prominent figuur in de entertainmentindustrie. In 2010 won hij de Dutch Television Star voor ‘Beste Aanstormend Talent’ en in 2011 ontving hij een Kids Choice Award voor ‘Beste Nederlandse en Belgische TV-ster’.
Jan heeft verschillende hoofdrollen in populaire films zoals, Verliefd op Ibiza (2013) en Hartenstraat (2014), en speelde ook in de tv-serie De Zevende Hemel (2017). Recent werk van Jan omvat zijn optreden in de film Piece of my Heart (2022) en de hoofdrol in Zomer in Frankrijk (2023). Daarnaast is hij bekend als jurylid in shows zoals Dancing with the Stars en So You Think You Can Dance in zowel Nederland als België.
Op het podium maakte Jan indruk met zijn rol als Rudolf Nureyev in het toneelstuk Nureyev (2023) en speelde hij de hoofdrol in de musical Pretty Woman (2023). Momenteel is hij bezig met de productie en acteerwerk in de toneelbewerking van Saskia Noorts boek Nieuwe Buren, onder regie van Aus Greidanus Jr.
Jan is beschikbaar voor het leveren van de volgende bijdragen:
Interactieve keynote
Host en presentator
Dagvoorzitterschap
Naast de reguliere bijdragen van Jan bestaat de mogelijkheid om de sessie, interactie en het effect uit te breiden met diverse aanvullende mogelijkheden.
Meet & Greet
De keynote, presentatie of het dagvoorzitterschap is uit te breiden met een Meet & Greet (foto) moment. De tijd van een Meet & Greet is afhankelijk van de setting, het publiek en locatiemogelijkheden.
Q&A sessie
De keynote is uit te breiden met een Q&A sessie, waarbij het publiek vragen kan stellen rondom de onderwerpen die door Jan zijn behandeld tijdens zijn keynote. De Q&A sessie duurt maximaal 20:00 minuten.
Praktische informatie.
- Aanvragen kunnen per mail worden gedaan bij Marleen van No19 Talent Management via marleen@no19management.com.
- Indien de aanvraag ook rechtstreeks en/of via meerdere bureaus binnenkomt, zal enkel de eerste aanvraag in behandeling worden genomen. Er worden geen secundaire opties geplaatst voor dezelfde aanvraag.
- Marleen zal de aanvraag beoordelen of deze passend is bij de inhoud en mogelijkheden van Jan en controleert zijn beschikbaarheid.
- Controle van beschikbaarheid gaat naast hemzelf, via het management en de productie van de op dat moment draaiende productie. Om deze reden neemt Marleen enkel serieuze, concrete aanvragen in behandeling, alvorens deze check-ronde wordt uitgevoerd.
- Marleen zal binnen een week terugkoppelen of Jan beschikbaar is. Bij beschikbaarheid wordt direct, geheel vrijblijvend, een optie geplaatst in Jan’s agenda voor maximaal één week.
- Bij een definitieve boeking stuurt Marleen een link door met daarin een vragenlijst die ingevuld kan worden door het bureau/(eind)klant.
- Het bureau stuurt de (eind)klant standaard de locatiebenodigdheden toe, zodat de nodige voorbereidingen getroffen kunnen worden.
- Zodra het bureau/(eind)klant de vragenlijst heeft ingevuld en de boekingsbevestiging heeft toegestuurd, is de boeking volledig geregistreerd.
- Na registratie van de boeking stuurt Marleen twee mogelijke data/tijdstippen waarop een voorbespreking kan plaatsvinden naar het bureau.
- Het bureau stemt met de klant een geschikt moment af voor de voorbespreking en ontvangt van de klant eventueel een Teams/Zoom/Meet-link.
- De datum/tijd/link wordt door het bureau doorgestuurd naar Marleen, die de voorbespreking met en/of namens Jan uitvoert.
- Eventuele afwijkende afspraken naar aanleiding van het voorgesprek zullen door Marleen worden doorgegeven aan het bureau.
- Na afloop van de bijdrage stuurt Marleen een link door naar het bureau met daarin een vragenlijst, bestaande uit feedback, evaluatie en eventuele aanbeveling, die ingevuld kan worden door de (eind)klant.
- Na afloop van de bijdrage ontvangt het bureau een factuur voor de geleverde diensten, die binnen tien dagen kan worden voldaan.
Prijslijst
Keynote 45:00 minuten: € 0,00
Bureaufee: € 0,00
Dagvoorzitterschap dagdeel: € 0,00
Bureaufee: € 0,00
Dagvoorzitterschap hele dag: € 0,00
Bureaufee: € 0,00
Prijslijst aanvullingen
Meet & Greet (enkel i.c.m. keynote) v.a. € 0,00
Toelichting prijslijst
– Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW.
– Reiskosten zijn inbegrepen voor Nederland. België op aanvraag.
– Alle bovengenoemde prijzen zijn verkoopprijzen, inclusief bureaufee. De bureaufee staat apart vermeld.
– De gage voor de Meet & Greet geldt enkel bij het direct meeboeken bij een reguliere keynote/webinar.
– Keynotes zijn inclusief één voorbespreking met Marleen én één met Jan van 30 minuten.
– Dagvoorzitterschap is inclusief twee voorbesprekingen van max. 60 minuten.
- Jan gebruikt bij voorkeur een draadloze headset of een draadloze dasspeldmicrofoon. Graag een extra handmicrofoon voor de interactie met het publiek. Voorafgaand aan de sessie vragen we de mogelijkheid om de techniek te testen zonder publiek.
- De slideshow is belangrijk voor de keynote. We verzoeken daarom een groot en duidelijk scherm, zodat iedereen de slideshow goed kan zien.
- Voor de slideshow is een audio aansluiting (3,5mm jack) en installatie vereist.
- De presentatieslides zullen vooraf worden toegestuurd zodat deze op een eigen laptop afgespeeld kan worden. Deze mogen in geen enkel geval worden verspreid en dienen enkel als back-up tijdens de sessie.
- Is er geen laptop aanwezig, dan zal een eigen laptop aansloten worden via een HDMI of VGA-aansluiting – wij zorgen zelf voor verloopstukken. Indien deze aansluitingen niet aanwezig zijn, graag van tevoren even contact opnemen met ons zodat we er zeker van kunnen zijn dat de techniek werkt.
- De laptop zal op het podium geplaatst worden, in het directe zicht van Jan, binnen drie meter vanaf het midden van het podium; Bij voorkeur op een (sta)tafel, katheder of (beamer)standaard.
- Houdt rekening met de lengte van de bekabeling (netvoeding, audio en projector); deze dient lang genoeg te zijn om looproutes te ontwijken en plat op de grond te liggen tot aan de laptop.
- Wanneer er na afloop van de sessie een signeersessie plaatsvindt, willen we vragen om te zorgen voor een (sta)tafel, stoel, afsluitbare flesjes Spa blauw, papier (zoals post-its, notitieblokken, etc.) en een aantal (sneldrogende) balpennen.
- Zonder het van tevoren overeen te komen is het niet mogelijk om Jan te verbinden aan producten, diensten of een organisatie.
- Mocht je foto-, geluids- en/of video-opnamen willen maken, laat dit dan vooraf aan ons weten. We ontvangen na afloop graag een kopie van deze opnamen die Jan eventueel vrij kan inzetten voor promotionele doeleinden.
- Het is in geen enkel geval toegestaan (delen van) de sessie openbaar toegankelijk te maken via internet. Dan wel in beeld of audio. Het gebruik van korte fragmenten kan in overleg.
- De inhoud van de sessie wordt door Jan bepaald op basis van de afspraken die vooraf worden gemaakt. Jan heeft de vrijheid om binnen deze afspraken inhoudelijk af te wijken indien hij dat nodig acht om de ervaring van de bezoekers te maximaliseren en/of problemen te ondervangen.
- Om ervoor te zorgen dat Jan gemakkelijk kan aankomen en vertrekken worden twee, al dan niet gereserveerde, parkeerplekken dichtbij de (artiesten)ingang op prijs gesteld, evenals twee uitrijkaarten – indien nodig. Kentekens worden op verzoek toegezonden.
- Een gereserveerde, afsluitbare (kleed)kamer of kantoorruimte waar Jan zich klaar kan maken en voorbereiden wordt op prijs gesteld.
- Houd er bij het verzorgen van catering rekening mee dat er twee personen komen en Jan vegetarisch eet. Op het podium kunnen twee afsluitbare flesjes Spa blauw worden geplaatst.
- De boeking is definitief zodra de getekende bevestiging is ontvangen.
- De boeking is definitief, tenzij er sprake is van formele annulering. Bij annulering langer dan 60 dagen voorafgaand aan de bijeenkomst is de opdrachtgever een betaling verschuldigd van 25% van het overeengekomen tarief. Bij annulering tussen de 60 en 14 dagen voorafgaand aan de bijeenkomst is de opdrachtgever een betaling verschuldigd van 50% van het overeengekomen tarief. Bij annulering innen 14 dagen voorafgaand aan de bijeenkomst is de opdrachtgever een betaling verschuldigd van 100% van het overeengekomen tarief – exclusief reiskosten.
- Wij doen er alles aan om van de sessie een succes te maken. Wanneer we ons in uitzonderlijke omstandigheden om wat voor reden dan ook genoodzaakt zien om de sessie te annuleren zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade. We zullen proberen om een andere datum voor te stellen of zorgen voor een volledige restitutie.
- Film en televisieopnames, bijbehorende premières en gerelateerde evenementen vallen onder noodzakelijke werkzaamheden die niet gecombineerd kunnen worden met sessies. Wanneer er uiteindelijk niet afgeweken kan worden van een productieschema, zijn we genoodzaakt de sessie te annuleren.
- Mocht er geannuleerd worden in geval van overmacht dan zijn beide partijen zelf verantwoordelijk voor de reeds gemaakte kosten en kan geen van de partijen eventuele kosten op elkaar verhalen.
- Indien het evenement niet door kan gaan vanwege de op dat moment geldende maatregelen vanuit de overheid, zal de (aan)betaling volledig gerestitueerd worden.
- Indien de opdrachtgever besluit het evenement te annuleren uit voorzorg, zonder dwingend overheidsadvies en/of aangescherpte maatregelen die de uitvoering van het evenement onmogelijk maken, zal er geen restitutie van de (aan)betaling plaatsvinden en is een volledige betaling van het overeengekomen bedrag vereist.
- Bij verplaatsing door de opdrachtgever binnen hetzelfde kalenderjaar blijft het overeengekomen tarief van kracht. Bij verplaatsing buiten het huidige kalenderjaar gelden de (nader aan te kondigen) nieuwe tarieven van het desbetreffende kalenderjaar.
Media.
Ten behoeve van het aankondigen van Jan, voorafgaand aan de bijeenkomst of live voorafgaand aan de keynote, kunnen deze teksten – of een eigen variatie daarvan – worden gebruikt.
Jan Kooijman (1981) is een veelzijdige Nederlandse acteur, danser, tv-presentator en zanger. Jan heeft hoofdrollen in populaire films zoals Verliefd op Ibiza (2013) en Hartenstraat (2014) en speelde in de tv-serie De Zevende Hemel (2017). Naast zijn werk op het scherm is hij jurylid bij shows als Dancing with the Stars en So You Think You Can Dance in Nederland en België. Jan is ook actief in het theater, waar hij rhoofdollen speelde in de productie Nureyev (2023) en de musical Pretty Woman (2023). Momenteel werkt hij als acteur en co-producent aan de toneelbewerking van Saskia Noorts Nieuwe Buren, geregisseerd door Aus Greidanus Jr.
Bullet-points live aankondiging:
- Won in 2010 de Dutch Television Star voor ‘Beste Aanstormend Talent’.
- Ontving in 2011 een Kids Choice Award voor ‘Beste Nederlandse en Belgische TV-ster’.
- Bekend van hoofdrollen in populaire films zoals Verliefd op Ibiza (2013) en Hartenstraat (2014).
- Jurylid in shows zoals Dancing with the Stars en So You Think You Can Dance in Nederland en België.
- Speelt de hoofdrol in toneelstuk Nureyev (2023), de musical Pretty Woman (2023) en Nieuwe Buren (2024)
Persfoto Jan: download hier