Boekingsinformatie Thijs Launspach

Scrol hier

Binnenkort zal Thijs Launspach een bijdrage verzorgen tijdens jullie bijeenkomst. Op deze pagina vind je alle aanvullende informatie, documentatie en een toelichting op de voorbereidingen die jullie kunnen treffend voorafgaand aan de komst van Thijs. Mochten er vragen zijn, neem dan contact met ons op.

Algemene informatie.

Biografie

Thijs Launspach (1988) is psycholoog, spreker en bestsellerauteur. Daarnaast is hij columnist van het AD, podcastmaker (van o.a. de podcast ‘Hoe ben je zo?!’ en de Thijs Launspach Podcast), docent aan The School of Life en gast in tal van programma’s. LinkedIn heeft Thijs aangemerkt als Top Voice over thema Work Life Balance. Als expert op het gebied van mentale gezondheid, stress, burn-out, millennials en de impact van social media, geeft Thijs krachtige, concrete keynotes, workshops, trainingen en inspiratiesessies met volop interactie en direct toepasbare tips en handvatten.

Thijs schreef verschillende boeken, waaronder Fokking Druk (2018), Werken met Millennials (2019) en Je Bent Al Genoeg (2022). In 2022 verscheen de Engelstalige editie van Fokking Druk, getiteld Crazy Busy. In het voorjaar van 2023 verscheen zijn nieuwste boek, Asociale Media

Aanvullende mogelijkheden

Naast de reguliere bijdragen van Thijs bestaat de mogelijkheid om de sessie, interactie en het effect uit te breiden met diverse aanvullende mogelijkheden. Middels deze aanvullingen wordt nóg meer verdieping gebracht in de sessies en kunnen de deelnemers direct aan de slag met concrete handvatten.

Teaser video
Om het publiek alvast aan het denken te zetten kan Thijs zorgen voor een digitale, op maat gemaakte video. Middels een enthousiasmerend filmpje geeft Thijs alvast een voorproefje van wat de deelnemers te wachten staat en worden zij vast aan het denken gezet over bepaalde onderwerpen ter voorbereiding op de sessie.

Online hand-out
De hand-out, behorende bij de keynote en workshop, is gevuld met aanvullende informatie, praktische tips en interactieve opdrachten. De deelnemers ontvangen hiermee handvatten om de inhoud van de keynote of workshop toe te passen in de praktijk. De hand-out kan naar wens ook worden aangepast met branding van de klant, inclusief een persoonlijk voorwoord van de klant.

Boeken
Het aanbieden van een boek van Thijs is, naast een tastbare herinnering, de meest ideale aanvulling op een keynote of workshop, waarbij de deelnemer de diepte in kan duiken rondom het onderwerp wat tijdens de keynote of workshop besproken is.

E-mail sequence
De impact van een keynote of workshop van Thijs kan worden versterkt door middel van een e-mail sequence; gedurende een periode van vier weken krijgen de deelnemers een e-mail van Thijs met daarin extra content, overdenkingen en interactieve opdrachten.

Praktische informatie.

Technische & locatie benodigdheden
  1. Thijs gebruikt voor grote groepen bij voorkeur een draadloze headset of een draadloze dasspeldmicrofoon. Graag een extra handmicrofoon voor de interactie met het publiek. Voorafgaand aan de sessie vragen we de mogelijkheid om de techniek te testen zonder publiek, om niet tijdens de sessie voor verrassingen te komen te staan.
  2. De slideshow is belangrijk voor de sessie. We verzoeken daarom een groot en duidelijk scherm, zodat iedereen de slideshow goed kan zien. 
  3. Thijs zal zijn eigen laptop aansluiten via een HDMI-aansluiting. De laptop zal daarbij op het podium staan (dus niet op de techniektafel). De HDMI aansluiting zal dus naar het podium moeten leiden. Indien deze niet aanwezig is, graag van tevoren even contact opnemen met ons, zodat we een passende oplossing kunnen vinden.
  4. Tijdens de sessie heeft Thijs een statafel nodig om zijn laptop op te plaatsen. Deze kan aan de zijkant op het podium worden geplaatst.
  5. Thijs gebruikt zijn eigen klikker, en gebruikt zijn eigen laptop als presentatie monitor, zodat hij zijn aantekeningen, de tijd en de slideshow in de gaten kan houden.
  6. Wanneer er na afloop van de sessie een signeersessie plaatsvindt, willen we vragen om te zorgen voor een tafel, stoel, drinkwater, papier (zoals post-its) en een aantal (sneldrogende) balpennen.
  7. Indien de sessie online plaatsvindt, zal de opdrachtgever zorgdragen voor de techniek en de juiste uitnodigingslink waarmee Thijs kan aansluiten op het evenement.
  8. Mocht je geluids- en/of video-opnamen willen maken, laat dit dan vooraf aan ons weten. We ontvangen na afloop graag een kopie van deze opnamen die Thijs eventueel vrij kan inzetten voor promotionele doeleinden. Het is – zonder onze toestemming vooraf – niet toegestaan om de volledige sessie openbaar toegankelijk te maken via internet. Dan wel in beeld of audio. Het gebruik van fragmenten is wel mogelijk in overleg.
  9. Opnames van webinars en andere online sessies kunnen, als dit schriftelijk is overeengekomen, intern ter beschikking worden gesteld voor een vooraf bepaalde periode. Bij plaatsing langer dan één week wordt een opnamelicentie gehanteerd. De hoogte van deze licentie is afhankelijk van de periode.
  10. De inhoud van de sessie wordt door Thijs bepaald op basis van de afspraken die vooraf worden gemaakt. Thijs heeft de vrijheid om binnen deze afspraken inhoudelijk af te wijken indien hij dat nodig acht om de ervaring van de bezoekers te maximaliseren en/of problemen te ondervangen.
  11. Zonder het van tevoren overeen te komen is het niet mogelijk om Thijs te verbinden aan producten, diensten of een organisatie.
  12. Als de lezing rond lunchtijd is, dan wordt het verzorgen van een (lichte) lunch voor- of achteraf op prijs gesteld. 
Aanvullende voorwaarden
  1. Er is overeengekomen dat de Opdrachtgever 25% van het tarief betaalt indien de opdrachtgever de overeenkomst beëindigt na definitief akkoord en tot 60 dagen voor het evenement, 50% in een periode van 60 tot 14 dagen voor het evenement. Indien de opdrachtgever de overeenkomst beëindigt of verplaatst in de periode van minder dan 14 dagen voor het evenement, zal het volledige tarief, 100%, in rekening worden gebracht
  2. Wij doen er alles aan om van de sessie een succes te maken. Wanneer we ons in uitzonderlijke omstandigheden om wat voor reden dan ook genoodzaakt zien om de sessie te annuleren zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade. We zullen proberen om een andere datum voor te stellen of zorgen voor een volledige restitutie.
  3. Zonder het van tevoren overeen te komen is het niet mogelijk om Thijs te verbinden aan producten, diensten of een organisatie.
  4. Indien de opdrachtgever besluit het evenement te annuleren uit voorzorg, zonder dwingend overheidsadvies en/of aangescherpte maatregelen die de uitvoering van het evenement onmogelijk maken, zal er geen restitutie van de (aan)betaling plaatsvinden en is een volledige betaling van het overeengekomen bedrag vereist.
  5. Bij verplaatsing door de opdrachtgever binnen hetzelfde kalenderjaar blijft het overeengekomen tarief van kracht. Bij verplaatsing buiten het huidige kalenderjaar gelden de (nader aan te kondigen) nieuwe tarieven van het desbetreffende kalenderjaar.

Media.

Pers/intro/aankondigingstekst

Ten behoeve van het aankondigen van Thijs, voorafgaand aan de bijeenkomst of live voorafgaand aan de keynote of workshop, kunnen deze teksten – of een eigen variatie daarvan – worden gebruikt.

Introductietekst:
Thijs Launspach (1988) is psycholoog, spreker en bestsellerauteur. Daarnaast is hij columnist van het AD, podcastmaker, docent aan The School of Life en gast in tal van programma’s. Als expert op het gebied van mentale gezondheid, stress, burn-out, millennials en de impact van social media, geeft Thijs krachtige, concrete keynotes, workshops, trainingen en inspiratiesessies met volop interactie en concrete, direct toepasbare tips en handvatten.

Thijs schreef verschillende boeken, waaronder Fokking Druk (2018), Werken met Millennials (2019), Werk Kan Ook Uit (2020) en Je Bent Al Genoeg (2022). In 2022 verscheen tevens de Engelstalige editie van Fokking Druk, getiteld Crazy Busy. In het voorjaar van 2023 verscheen zijn nieuwste boek, Asociale Media.

Bullet-points live aankondiging:

– Thijs schrijft een wekelijkse column in het AD, waarin hij wekelijks tips geeft voor meer geluk en minder stress op je werk.
– Thijs stond onlangs in de finale van de Speaker Competition van het Nordic Business Forum in Helsinki en won de publieksprijs.
– Bracht de afgelopen jaren acht boeken uit; waaronder Quarterlife (2012), Het Millennial Manifest (2017), Fokking Druk (2018), Werken met Millennials (2019), Werk Kan Ook Uit (2020), Je Bent Al Genoeg (2022) en Asociale Media (2023).
– Boek ‘Fokking druk’ werd bestseller; meer dan 50.000 exemplaren verkocht.
– ‘Fokking druk’ werd vertaald in het Engels en ligt in diverse internationale boekenschappen over de wereld; én in het Portugees